Жіночий телеканал «Максі ТВ» перетворився в інформаційний канал «Наш»

Жіночий телеканал «Максі ТВ» перетворився в інформаційний канал «Наш»

Сьогодні на частоті жіночого телеканалу «Максі ТВ» стартував ефір нового мовника – інформаційного телеканалу «Наш». Поки що контенту у каналу немає – він веде пряме включення зі своєї недобудованої студії, а в майбутньому «Наш» обіцяє інформувати глядача про все, що відбувається в Україні і світі, в форматі live-роботи з власної студії.

Судячи з опису, особливих відмінностей від інших інформаційних каналів у «Нашого» не буде – все ті ж розмови з політиками і «експертами», взяти участь в яких з часом зможуть і глядачі.

Власником каналу (точніше, його юридичної особи ТОВ «Наша Прага») числиться добре знайома вам кіпрська компанія Demosena Investments Ltd, бенефіціар якої – Володимир Мураєв, батько нардепа Євгена Мураєва. Обидва раніше володіли телеканалом NewsOne. Директор «Нашого» – Олена Рудик, екс-гендиректор NewsOne, шеф-редактор нового мовника – Роксолана Завінського, яка раніше працювала на NewsOne провідною і головним редактором.

Судячи з того, що Нацрада з питань телебачення і радіомовлення ще не розглядав питання переоформлення ліцензії «Максі ТВ», мовлення новий канал почав незаконно. Що ж подивимося, чим все це обернеться для Мураєва і Ко.

На шість місяців припинено ретрансляцію в Україні телеканалу «RTVI»

На шість місяців припинено ретрансляцію в Україні телеканалу «RTVI»

Через систематичні порушення українського законодавства Національна рада тимчасово – терміном на шість місяців – припинила ретрансляцію в Україні телеканалу «RTVI». Відповідне рішення про внесення змін до Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, регулятор ухвалив 6 вересня. Оскільки іноземна програма «RTVI» має юрисдикцію Великої Британії, Національна рада поінформує регуляторний орган у сфері телерадіомовлення цієї країни про ухвалене рішення.

Під час моніторингів телеканалу, що проводилися в період із 02.02.2017 по 26.08.2018, в його ефірному наповненні неодноразово були зафіксовані порушення чинного українського законодавства. Це стосується статті 15-1 Закону України «Про кінематографію», відповідно до якої заборонено розповсюдження і демонстрування фільмів, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора, а також фільмів, вироблених фізичними та юридичними особами держави-агресора; частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», яка не дозволяє транслювати аудіовізуальні твори за участі персон, що внесені до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці; частини першої статті 28 Закону України «Про інформацію», згідно з якою інформація не може бути використана для закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості тощо.

Національна рада неодноразово ще у 2017 році зверталася до дистриб’ютора телеканалу «RTVI» в Україні ТОВ «Сонар» і правовласника іноземної програми «RTVI» компанії «Brenrose limited» із листами-застереженнями, якими інформувала про зафіксовані порушення Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України. Зі свого боку дистриб’ютор програми повідомив правовласника про можливі наслідки протиправного демонстрування аудіовізуальних творів.

У своєму листі-відповіді правовласник телеканалу зауважив, що вважає  достатньою умовою для ретрансляції своєї програми на території України відповідність контенту іноземної програми виключно вимогам Європейської конвенції, оскільки, на його думку, норми міжнародного права мають вищу юридичну силу, ніж норми законів України. Однак він запевнив про свої наміри надалі намагатися дотримуватися чинного законодавства України.

Проте ситуація залишилася неврегульованою, і зазначені порушення далі тривали в ефірі «RTVI».

Водночас стаття 28 Європейської конвенції про транскордонне телебачення дозволяє країнам-підписантам застосовувати суворіші й детальніші правила порівняно з тими, які передбачені Конвенцією, до програмних послуг, які транслює телемовник.

Таким чином, зафіксовані численні порушення законодавства України свідчать про невідповідність змісту іноземної програми «RTVI» вимогам статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». А стаття 24 Європейської конвенції, яку підписали і Велика Британія, і Україна, дозволяє у разі, якщо порушення триває протягом двох тижнів після повідомлення про нього і має очевидний, серйозний і тяжкий характер, тимчасово припинити ретрансляцію програмної послуги, яка порушує Конвенцію.

Матеріал взято з сайту Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення

Профілактичні роботи на (СТБ, Новий канал, ОЦЕ, ICTV, М1, М2)

Профілактичні роботи на (СТБ, Новий канал, ОЦЕ, ICTV, М1, М2)

Шановні абоненти, звертаємо Вашу увагу, що на каналах групи StarLightMedia (СТБ, Новий канал, ОЦЕ, ICTV, М1, М2) 03.09.2018 з 02.00: 14.00 проводитимуться профілактичні роботи з повним припиненням мовлення.

Заздалегідь приносимо свої вибачення за доставлені незручності і висловлюємо подяку за Ваше розуміння!

Футболи повертаються

Футболи повертаються

ПП ТРК “ТВ-Ком” повідомляє, що з 24.05.2018 в мережі кабельного телебачення відновлють мовлення канали “Футбол 1” та “Футбол 2”

UA: ПЕРШИЙ, UA: КУЛЬТУРА і UA: КРИМ переходять на широкоекранний формат мовлення

UA: ПЕРШИЙ, UA: КУЛЬТУРА і UA: КРИМ переходять на широкоекранний формат мовлення

Три загальнонаціональні телеканали Суспільного – UA: ПЕРШИЙ, UA: КУЛЬТУРА і UA: КРИМ – у понеділок, 11 грудня, змінять поточний формат свого мовлення на широкоекранний – 16:9. Відмовляючись від формату кадру 4:3, мовники також частково оновлять і свою графіку. Такі зміни стануть ще одним кроком на шляху до переходу на мовлення Суспільного у форматі HD (High Definition).

“Для телеканалу, якому держава протягом останніх майже 6 років не виділяла грошей на техніку, – це дуже серйозний ривок вперед. Останній раз, коли ми підрахували бюджет переходу на 16:9, він був більшим 500 тисяч доларів. А втілюємо зараз цей перехід взагалі без допомоги держави. Новий бюджет вдалося зробити меншим – все стало трохи дешевше, ніж 5 років тому, ми підключили більше “мізків”. Але більше за все, насправді, нам допомогла співпраця з грантодавцями. Інакше ми б не зрушили з місця в цьому напрямі, – говорить голова правління ПАТ “НСТУ” Зураб Аласанія. – Протягом останніх двох років одразу кілька грантодавців зробили внесок в наше обладнання – це і Посольство США, і Deutsche Welle, і Рада Європи. Ось так ми поступово набрали необхідну кількість камер, які знімають у форматі 16:9″.

Технічний директор ПАТ “НСТУ” Юрій Бойчук додав: “Нам довго не вистачало відеопроцесорів – обладнання, яке мало змінювати формат сигналів. Вирішити це питання нам допомогли колеги з Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA) та японського суспільного мовника NHK. А завдяки Євробаченню, у нас з’явився комплекс студійних камер, який вирішив питання студійного виробництва”.

Зміна формату зазначених трьох телеканалів не є одномоментною, а мала попередній тестовий період. Спочатку, в жовтні, у формат 16:9 був переведений комплекс новин. За цей час відпрацьовувалися всі організаційні труднощі перехідного періоду. Оскільки частина матеріалів телеканалів залишається у форматі 4:3, а частина вже записана у 16:9, то дуже важливо поєднати їх вдало. Зокрема був потрібен час, щоб співробітники звикли працювати в іншому режимі.

Будь-який приймач цифрового телебачення приймає сигнали різних форматів. Щоб відобразити широкоекранний формат на телевізорі з екраном 4:3, тюнер стискає зображення до потрібних розмірів. У “цифрових” абонентів (як супутникових, так і кабельних) сигнал, який надходить від приймача в телевізор, відповідатиме обраному в налаштуваннях формату. У абонентів, які отримують сигнал аналогового телебачення, зображення переформатується приймачем головної станції кабельного провайдера.

QTV стає телеканалом «Оце»

QTV стає телеканалом «Оце»

Група StarLightMedia Віктора та Олени Пінчуків переформатовує підлітковий телеканал QTV на дорослий розважальний канал «Оце». 17 серпня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення змінила в ліцензії ТОВ «Хмарочос медіа» логотип і програмну концепцію.

Телеканал QTV був орієнтований на підліткову аудиторію, показував переважно закупний анімаційний контент. Натомість телеканал «Оце» буде орієнтований на аудиторію 35+ і буде показувати розважальний контент виробництва групи StarLightMedia. Фактично це буде канал повторів програм СТБ, Нового каналу та ICTV.

«Ми хочемо стати більш дорослим каналом. Наша аудиторія – 35+, навіть 40+. Ми будемо показувати контент StarLightMedia, повтори найкращих програм телеканалів СТБ, Новий, ICTV», – розповів директор каналу Ілля Семенов.

Від формату підліткового каналу група відмовляється з економічних причин. За словами члена Нацради Валентина Коваля, низка рекламодавців принципово відмовляється від розміщення реклами в дитячих блоках (а QTV був дитячим каналом).

Телеканал Tonis змінює назву на «ПРЯМИЙ»

Телеканал Tonis змінює назву на «ПРЯМИЙ»

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення 20 липня прийняла рішення про переоформлення ліцензій на мовлення ТОВ «Телеканал «ТОНІС».
Мовлення у новому форматі розпочнеться з 24 серпня.
Отже тепер офіційно: називаємося «ПРЯМИЙ» і робимо телеканал, якого в Україні ще не було.

Телеканал Савіка Шустера закривається через відсутність грошей

Телеканал Савіка Шустера закривається через відсутність грошей

main_image

Канал Шустера, який почав свою трансляцію восени 2015 року, планує припинити мовлення з 1 січня 2017 року через брак коштів, сказано в релізі каналу на сторінці в Facebook. «Нам доведеться попрощатися з улюбленою справою, тому що у нас закінчилися гроші», – було заявлено сьогодні на офіційному сайті каналу. З повідомлення випливає, що команда телеканалу разом з її лідером хотіли довести, що телебачення в Україні може бути не тільки олігархічним. «Ситуація на медійному ринку нашої країни доведена до абсурду: всі телеканали збиткові, вони існують тільки за рахунок власників-олігархів. У цих умовах наша спроба працювати за нормальними бізнес-правилами виявилася невдалою: ми отримали кримінальні справи і штрафи від податкової служби, а у Савіка забрали дозвіл на роботу », – заявлено в зверненні. Як стало відомо, за рік існування телеканал зумів зібрати базу з 20 тисяч передплатників, але всі дані кошти пішли на доставку сигналу по кабельному і супутниковому ТБ. «З представників бізнесу, до яких ми зверталися, підтримка надійшла тільки від однієї людини. Якщо протягом найближчих тижнів хтось з них все ж відгукнеться – можливо, у нас вийде уникнути такого фіналу », – сказано в тексті.

Ізраїльське посольство передало МЗС ноту щодо змісту передач телерадіокомпанії «Планета»

Ізраїльське посольство передало МЗС ноту щодо змісту передач телерадіокомпанії «Планета»

Посольство Держави Ізраїль в Україні передало Міністерству закордонних справ України ноту щодо змісту передач телерадіокомпанії «Планета», що, на думку Посольства, пропагують ксенофобію і антисемітизм.

У ноті йдеться також про можливість звернення МЗС до компетентних органів щодо зазначеного питання. Копію ноти Посольство надіслало до Національної ради і Міністерства внутрішніх справ України. МЗС звернулося до Національної ради за роз’ясненнями.

Як відомо, регуляторний орган 31 серпня цього року за результатами планової перевірки, якою було зафіксовано низку порушень, зокрема і щодо трансляції передач, у яких відбувалася пропаганда винятковості, зверхності або неповноцінності осіб за ознаками їх релігійних переконань, ідеології, належності до тієї чи іншої нації або раси, фізичного або майнового стану, соціального походження, застосував до ТОВ «Телемережа «УНІКА-TV» (супутникове мовлення, логотип  «ПЛАНЕТА») санкцію «оголошення  попередження». Факти поширення каналом мови ворожнечі надто ж у період вшанування  75-х роковин трагедії Бабиного Яру є особливо  обурливі й цинічні.

Ще одне попередження було винесене мовнику  14 липня 2016 року.  А ще раніше, 25 червня 2015 року, Національна рада у зв’язку з порушенням умов ліцензії та програмної концепції мовлення, а також невиконанням розпорядження Національної ради про усунення порушень частини 8 статті 28 Закону України «Про телебачення і радіомовлення»  ухвалила рішення про звернення до суду про анулювання ліцензії цього мовника. Судовий розгляд за позовом Національної ради триває і дотепер, а мовник тим часом надалі грубо порушує умови ліцензії та вимоги чинного законодавства.

У вересні Національна рада звернулася до СБУ і МВС  із проханням  вжити  відповідних заходів впливу до телекомпанії, яка поширює в ефірі ксенофобські та шовіністичні висловлювання. На разі МВС вивчає матеріали щодо змісту програм і передач ТОВ «Телемережа «УНІКА-TV».

Національна рада надала роз’яснення МЗС і впевнена, що нота Посольства Держави Ізраїль в Україні стане серйозним аргументом для якнайшвидшого встановлення МВС правопорушення телекомпанії, яка має юридичну адресу в Києві, а мовлення веде  із території Анексованого Криму.

За матеріалами : www.nrada.gov.ua

Тимчасова профілактика Інтер, К1, НТН та Мега

Тимчасова профілактика Інтер, К1, НТН та Мега

profilaktika-1-678x381

Повідомляємо Вам, що у зв’язку з необхідністю проведення позапланових профілактично-відновлювальних робіт, планується тимчасове відключення сигналу телеканалів
21 серпня 2016 року з 01:00 до 05:00.
Повідомляє дистриб’ютор.